تابلو استیل طلایی

ساخت تابلو استیل طلایی

تابلو استیل که یکی از لاکچری ترین تابلوهای تبلیغاتی مغازه ها است؛ در مهرگان (تابلو سازی اصفهان) در انواع نور مخفی، رینگی، لبه پلاستیک و غیره تولید می شود.

 

استیل آلیاژی است که از ترکیب عناصری چون کروم، نیکل، کربن و آهن تشکیل شده است. وجود عنصر کروم و نیکل باعث براقی استیل و مقاومت آن در برابر اکسید شدن شده است.

ساخت تابلوی تبلیغاتی با استیل حدود ۱۰ سال است که رواج پیدا کرده است.

انعطاف پذیری، مقاومت بسیار بالا در شرایط جوی و جذابیت ظاهری، از جمله دلایلی است که باعث شده است تابلو استیل طلایی در تابلوسازی در اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

انواع تابلو استیل طلایی

تابلو استیل طلایی با توجه به نوع استیل

ورق های استیل به کار برده شده در تابلو سازی اصفهان در چند نوع پولیش خورده، براق، مات و خش دار وجود دارند.

علاوه بر ظاهر استیل، انواع ورق های استیل از لحاظ درصد خلوص نیز طبقه بندی می شوند. استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ دو نوع پر کاربرد استیل در تابلو سازی هستند.

نوع ۳۱۶ درجه خلوص و براقیت بیشتری دارد. استیل ۳۰۴ کاربرد بیشتری در تابلو سازی دارد اما استیل ۳۱۶ برای تابلوهای بسیار بزرگ و لوکس مناسب تر است.

تابلو استیل با توجه به نورپردازی

با توجه به نوع نورپردازی تابلو استیل در انواع نور مخفی، لبه پلاستیک و رینگی تولید می شود.

در تابلو نور مخفی با کارگذاشتن لامپ های smd درون حروف ها به زمینه کار نور تابیده می شود.

در لبه پلاستیک دور حروف لبه های پلکسی گلس قرار می گیرد و نور به بیرون و دور حروف تابیده می شود.

در تابلو استیل رینگی روی حروف برش ایجاد می‌شود و در قسمت های برش خورده ورقی از جنس پلکسی قرار داده می شود و ترکیبی از استیل و پلاستیک به وجود می آید.

در رینگ های به وجود آمده نورپردازی خیره کننده ای انجام می شود. این نوع تابلو نسبت به سایر تابلو های استیل قیمت بالاتری دارد.

پیمایش به بالا